Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Φέραμε το φθινόπωρο.

Φέραμε το φθινόπωρο


Φθινόπωρο παντού. Και το χωριζει μια μερα απ το καλοκαίρι



Και ενώ το αγαπαω , μισώ τον Σεπτέμβρη


που με βρίσκει πάντα μόνη


Και ενώ ξυπναω μέσα στον ήλιο τα μάτια σκύβω


Γιατί δε μπορεί να με ζεστάνει και το βλέμμα μου και σήμερα θολώνει


Και εκεί που πάω να μιλήσω τα λόγια χάνω και ακούω μουσική για να γεμίσει τη σιωπή


Και τώρα κάνει κρύο και μέσα και έξω και δεν ξέρω τι να πρωτοαντεξω


Και μια και δυο πηγαίνω στην κρεμαστρα...’’θα βγω’’ ψιθυρίζω και το βλέμμα αλλού γυρίζω


Μη με προδώσει


Τυλίγω την καρδιά μου να μην κρυώσει και χάνομαι στο γκρι που τόσο μου ταιριάζει


Και είναι το κατάλληλο γιαυτον που μιζεριαζει


Το παράπονο μου πνίγω και παραμιλώ στο δρόμο


Χαζεύω και παίζω ρόλους μπας και φύγω απ τον πόνο


Αδικα...ειναι πολύς και ασήκωτος για το παιδί που πάντα είμαι τα χείλη σουφρώνω για να μην κλάψει και τα χέρια τυλίγω να μη με βλάψει


Και μουρμουρίζω αυτά που θα θελα να πω..χωρις αξία


Αφού είμαι δειλή και τόσο αστεία


Και η σκέψη πιο βαριά από την τσάντα


Και τρέχω τρέχω όπως πάντα να κρυφτώ γιατί φοβάμαι γιατί δεν θέλω να φύγω χωρίς τη διαφορετικότητα σου εγώ τι θα μαι


Και προσεύχομαι στον θεό μου να με βρεις και ένα δάκρυ μου τρέχει και κρύβεται στο λαιμό μου εκεί που υπήρχε ένα φιλί που μου λεγε ΄’’μην ανησυχείς’’ εγώ είμαι εδω


Και κάνω να μετρήσω το κενό μα είναι αμέτρητο και δεν βαστώ κλείνω τα μάτια και κάνω τον βουβό κι ας μιλαω


Τραγούδια που άκουγα και μελετούσα τους στίχους τώρα βίωμα μου

Και παρέα μου όταν με θυμο βαραω τους τοίχους



Είναι ώρα να γυρίσω θα ανησυχουν...βγαζω απ την τσάντα τη μάσκα


Χαμογελαω στα ζευγάρια που συνάντησα και μια φωνή με συμπόνια μου λέει ‘’αστα...σου κάνουν κακό’’


Γυρισα...μα εφυγα;εγω ήμουν εδω και πια μαλώνω το παιδί που με έκανε να σαποχωριστω


Μα κλαίω εγω μαζί με αυτό και κοιμάμαι ξανα...να ονειρευτώ


Και μουρμουρίζω αυτά που θα θελα να πω...χωρις γοητεία


Χωρίς χαμόγελο χωρίς μανια...δεν έχει νόημα δεν είσαι εδω.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου