Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Making plans

Φέτος θα πάω στο νησί μου.Στο νησί που πέρσυ έδωσα υπόσχεση να ξαναεπισκεφτώ.Φέτος θα πάω στο νησί μου για μέρες βουτηγμένες σε γαλαζοπράσινη μπογιά.Θα λιάζομαι στον ήλιο ώρες και θα με παίρνει ο ύπνος με νανουρίσματα την αλμύρα και το άρωμα αντηλιακού.Φέτος θα πάω στο νησί μου και θα πηγάινω βόλτες με τη βαρκούλα.Θα τρώω χταπόδι και σαλάτες πάνω στο κύμα και θα μουρμουρίζω αγαπημένα τραγούδια.Φέτος θα πάω στο νησί μου και δε με νοιάζει αν θα ξοδέψω πολλά λεφτά θα πάρω και τη σκηνή μου να μη με τρώει και η απόσταση για το αγνάντεμα των αστεριών.Φέτος θα πάω στο νησί μου με κουβαδάκια και τσουγκράνες για να παίζω με την άμμο.Φέτος θα πάω στο νησί μου για μέρες ατελείωτες.Θα λικνίζομαι στους λάτιν ρυθμούς και θα κάνω στροφές.Θα χορεύω μέχρι να πονέσουν τα πόδια μου.Φέτος θα πάω στο νησί μου για ένα μήνα.Θα χαζεύω το απέραντο γαλάζιο και τις βαρκούλες.Θα μεθάω και θα λέω αστεία.Θα πίνω Kiwi και malibu ανανά.Θα φτιάχνω ζάχαρη με καφέ και γάλα και θα περπατάω ξυπόλητη στην αμμουδιά.Θα ανακαλύψω κάθε σπιθαμή του νησιού αλλά θα ρίχνω και ύπνους ατελείωτους.Θα τρώω παγωτά και λουκουμάδες.Θα ακόυω τα τζιτζίκια και θα με ξεσηκώνουν.Φέυγοντας θα δώσω υπόσχεση να ξανάρθω και θα κάνω μια ζωγραφιά για να μου υπενθυμίζει πόσο αγαπώ αυτό το νησί.Θα είμαι ευτυχισμένη.Θα μιλάω για τις διακοπές όταν το μαύρισμα θα έχει φύγει.Θα είμαι ευτυχισμένη.

2 σχόλια:

  1. πρέπει να ναι ένα νησί που σε κάνει χαρούμενη.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι,είναι πανέμορφο νησί!Και όλοι μας έχουμε ένα μέρος,όχι απαραίτητα με θάλασσα γύρω γύρω:P,που μας κάνει να νιώθουμε όμορφα,ανέμελα,ασφάλεια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή