Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Βάλε με στην πρίζα.


Και όλα ξεκίνησαν όταν το καλώδιο μπήκε στην πρίζα.
Τότε νομίζω ήταν που το κόκκινο φως έγινε πράσινο και  τότε ξεκίνησε η ζωή.
Μια μηχανή σου δίνει σχήμα στην αγάπη
πατάς ''delete'' και σβήνεις θαρρείς τα λάθη.
Και το πλυντήριο προγραμματίζεις λάθος και τα ρούχα μικραίνουν.
Και πας να προγραμματίσεις τη ζωή σου και μικραίνεις εσύ.
Και πας να κλείσεις το φως και για 'σενα είναι ακόμα νωρίς.
Κλείνεις τα μάτια και τότε ξεκινάει η προβολή.Τι ταινία επέλεξες σήμερα;
Το παρελθόν και το παρόν ταινιοθήκη να διαλέξεις.
Σηκώνεσαι την επόμενη μέρα νωρίς να βάλεις σκούπα.
Να ρουφήξει τα σπασμένα,τα χυμένα,τα σκουπίδια,τη σκόνη.
Το πιστολάκι και αυτό χρήσιμο,να σου στεγνώνει τα δάκρυα.
Άντε να σουλουπωθείς.Καιρός είναι.
''Τα χαλασμένα δε συντηρούνται στο ψυγείο διάολε''.Σκέφτεσαι.
Πρέπει ό,τι είναι να το φας γρήγορα πριν λήξει.
Και ένα air-condition σε δροσίζει και κάνει ανάλαφρη τη στενή επαφή τα καλοκαίρια.
Και η στενή επαφή γίνεται αέρινη και πάει και έρχεται σαν αεράκι ή σαν αγέρας.
Και η ίδια μηχανή σε ζεσταίνει όταν τίποτα άλλο δεν το κάνει για'σενα.
Πάρε ένα κομπιουτεράκι στην τελική και κάνε τον απολογισμό σου.
Μετράμε και εγώ και συ τα υπέρ και τα κατά.Μην κάνουμε και κανένα λάθος.
Πρόκειται για μηχανές.Το ξέρεις καλά εσύ,είσαι μια απ'αυτές.




3 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πολύ! Κυρίως το σημείο:
    "Πάρε ένα κομπιουτεράκι στην τελική και κάνε τον απολογισμό σου.
    Μετράμε και εγώ και συ τα υπέρ και τα κατά.Μην κάνουμε και κανένα λάθος.
    Πρόκειται για μηχανές.Το ξέρεις καλά εσύ,είσαι μια απ'αυτές."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντιμετωπίσα μια αλήθεια.Και δεν ήμουν προετοιμασμένη....
    Αλλά μ'άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κωνσταντίνε: Το είπα και θα το ξαναπώ σ'ευχαριστώ για το support!:) Χαίρομαι που σου άρεσε!Και εμένα αυτό είναι το αγαπημένο μου σημείο μπορώ να πω


    Πι.Ες(Έυη): Μπορώ να πω ότι το θεωρώ απ'τα σκληρά ποιήματά μου,οπότε καταλαβαίνω τι λες και είναι σκόπιμα έτσι!Χαίρομαι που σου άρεσε!Περιμένουμε και δικά σου!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή