Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Θαυματοποιός.

Δεν ξέρω να γράφω.
Δεν ξέρω να γράφω.
Με τι χέρια να γράψω;
Μόνο με κορδέλες και με φωτιές ξέρω να παίζω.
Τι να αποθέσω στο χαρτί;
Λίγη ψυχή;
Να ψάξω τις τσέπες μου;
Κάτι φίλτρα,όχι δικά μου.
Λίγα ψίχουλα από κάτι φαγωμένο.
Ένα εισιτήριο που με έχει ταξιδέψει.
Ένα χαρτομάντιλο με λίγο κοκκινάδι απ'το περίσσιο των χειλιών μου ένα βράδυ.
Δεν ξέρω να γράφω.
Να ψαξω στην τσέπη του σακακιού,ξέρεις σε αυτή αριστερά του στέρνου
Μου 'χει σκιστεί λίγο η φόδρα,μα πάντα βρίσκω κάτι να δείξω
πάντα θα με χειροκροτήσει κάποιος.
Σαν θαυματοποιός.
Μία κλωστή πολύ λεπτή
ένα κουμπί για να κουμπώνω
και ένα μισό φιλί.
Αυτά τοποθέτησα πάνω στο χαρτί απόψε.
Και να εγώ πάντα εδώ να κάνω το θαύμα μου
και κάποιος άλλος να με χειροκροτεί από απέναντι.
Αυτά που λέω,δεν ακούγονται.
Αυτά που γράφω,γιατί να διαβάζονται;
Τι σημασία έχει τι πιστεύω εγώ;
Εγώ εδώ θα κάνω το θαύμα μου
και κάτι απέναντι ίσως με κάνει να το πιστέψω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου