Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Τραπουλόχαρτα


 Οι καρδιές συμπλήρωμα στις λειψές.
Βασίλισσά και εγώ φορώ το στέμμα μου.
Και τα τριφύλλια μετρημένα σύμβολα της ατυχίας μου.
Ο τζόκερ μου χαμογελούσε ειρωνικά
Κρυμμένος άσσος στο μανίκι μου νόμιζα
τυχερό παιχνίδι και κρυμμένη η τύχη μου
σίγουρη η νίκη μου
τα τραπουλόχαρτα βεντάλια για να παίρνω τον αέρα μου
και το βλέμμα μου αδιάφορο για να μην προδωθώ.
Μια παρτίδα.Μια σειρά από παρτίδες και αυτή με'σενα στο μανίκι μου. Θα κέρδιζα.
Κρυμμένος άσσος που έμεινε κρυμμένος.
Ζαβολιά.Απάτη.Μια ακόμα απάτη.
Πάσο και μια δεκάρα που είναι αρκετή στην τσέπη μου.
Κρυμμένος άσσος στο μανίκι μου νόμιζα,μα ήταν απάτη.

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο! Μ'αρέσει πολύ που είναι..ασταμάτητο, με συνεχή ροή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή