Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Ευχαριστήριο από καρδιάς.

''Σ'ευχαριστώ.Σ'ευχαριστώ που δεν καθυστερείς την άνοιξη και που τρυπώνεις απ'τα παντζούρια σαν ηλιαχτίδα.Σ'ευχαριστώ που απλώνεις το χέρι σου και που δε ζεις μόνος.Σ'ευχαριστώ που με υπολόγισες σ'αυτά τα απαραίτητα που ήθελες μαζί σου.Σ'ευχαριστώ που στάθηκες μέσα στη βροχή απλά για να με κοιτάζεις καθώς απομακρύνομαι και που με έκανες δική σου.Που δεν είμαι κτήμα σου,αλλά είμαι η γιορτή σου,το σινεμά την Κυριακή και η αγκαλιά το πρωί.Σ'ευχαριστώ που δεν ξέχασες το χαμογελό μου και το βλέμμα μου,που αναζητείς να βλέπεις το προσωπό μου με κάθε αφορμή.Σ'ευχαριστώ που δε με σκόρπιζεις στο αεράκι,στο δυνατό αέρα.Σ'ευχαριστώ και που με αγαπάς και που με φύλας κάτω απ'το μαξιλάρι σου για συντροφιά.Σ'ευχαριστώ που κράτησες τον καρπό μου για να μη φύγω και που μ'αγκαλιασες να μην κρυώσω.Σ'ευχαριστώ που δεν είμαι το σημαντικό ασήμαντο.Σ'ευχαριστώ που με κάνεις να τραγουδάω όταν σε σκέφτομαι.Σ'ευχαριστώ που δε με άλλαξες όταν σου δόθηκε η ευκαιρία και που φίλησες κάθε μου ρυτίδα,κάθε μου άσπρη τρίχα,κάθε ρωγμή και κάθε παραξενιά μου.Σ'ευχαριστώ που δε με άφησες ξοπίσω σου,όταν δεν μπορούσα να τρέξω και που έκανες υπομονή όταν έτρεχα πολύ.Σ'ευχαριστώ που μου'δωσες ευκαιρίες να σ'αγαπώ.Σ'ευχαριστώ που δεν μετάνιωσες γι'αυτο.Σ'ευχαριστώ που κόλλησες το σώμα σου στο δικό μου παρά τη ζέστη και που ανάσαινες εμένα.Σ'ευχαριστώ που καρτερούσες τον γυρισμό μου το μεσημέρι απ'τη δουλειά...''


Μου άρεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου